Regulamin ważny od 1pażdziernika 2016r.

  • Pracownia działa w formie wysyłkowej to znaczy,że zamówienia przyjmuję jedynie za pomocą formularza przesłanego na maila JLIB_HTML_CLOAKING .Nie ma możliwości zamówienia artykułów osobiście.

W razie pytań lub problemów ze złożeniem zamówienia proszę o maila.Nie zawsze mogę odebrać telefon z racji pracy w domu więc uprzejmię proszę wysłać maila z zapytaniem i numerem telefonu,napewno odpiszę lub oddzwonię.

PROCES ZAMÓWIENIA: Pobierają Państwo formularz zamówienia (do pobrania tutaj), teksty znajdą Państwo w zakładce jak zamawiać w pozycji teksty i cytaty, czcionki również w tej zakładce w pozycji rodzaje czcionek.

Uzupełniony formularz należy odesłać mailowo na adres JLIB_HTML_CLOAKING . Proszę również o podanie koloru dodatkowego (jeśli w danym wzorze występuje), koloru wstążki (kolory wstążek mogą się różnić od podanych na stronie ze względu na ich dostępność w dniu zamówienia) lub innych ważnych detali, które dotyczą wybranego wzoru zaproszenia lub innego wybranego artykułu.Dotyczy to artykułów innych niż tych drukowanych na papierze satynowanym.

  • Personalizacja podstawowa (Państwa imiona i nazwiska,data,godzina i miejsce ślubu, wesela) jest gratis.
  • Personalizacja dodatkowa (imiona i nazwiska gości) jest płatna-z pliku 0,40gr,wpisywanie ręczne z kartki 0,80gr.

Jeśli życzą sobie Państwo personalizację gości należy dodatkowo wysłać:

-listę gości w wordzie,excelu bez żadnych dodatkowych znaków specjalnych,lub skan kartki z wypisanymi osobami w której nazwiska będą odmienione stosownie do wybranego przez siebie tekstu np: "Serdecznie zapraszamy Annę i Jana Kowalskich".

  • Po otrzymaniu wszystkich danych przygotowuję i przesyłam do Państwa projekt graficzny wnętrza zaproszenia z nadesłanym tekstem - w celu zatwierdzenia projektu.Wszelkie zmiany w projekcie są możliwe do momentu zatwierdzenia.Po akceptacji projektu,nie ma możliwości wprowadzania zmian.
  •  Należy starannie sprawdzać projekt tekstu przed zatwierdzeniem, gdyż po zatwierdzeniu projektu nie odpowiadam za ewentualne błędy w wydrukowanym tekście zaproszenia.
  • W cenie zaproszenia lub innego artykułu jest jeden projekt,który poprawiam do momentu aż zostanie zaakceptowany.

Dodatkowo płatne są opcje wymienione poniżej:

  • projekty dodatkowe w tym  obcojęzyczna forma zaproszeń (na podstawie przesłanego przez Państwa tekstu w danym języku przygotowany zostanie projekt graficzny) -20zł
  • projekty indywidualne zaproszeń-od 20zł
  • projekty planu stołów - od 50zł
  • Projekt zaproszenia dla Rodziców lub księdza - 20zł
  • poprawianie literówek w listach gości -20zł


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Po akceptacji projektu graficznego proszę o wpłatę ustalonej kwoty na podany numer konta. Płatności przyjmuję jedynie przelewem na konto bankowe ( podam w mailu). Przy wpłacie na konto w tytule przelewu proszę podać imiona i nazwiska narzeczonych oraz adres do wysyłki.

Po otrzymaniu wpłaty na konto, przystępuję do realizacji zamówienia.Państwa projekty są w mojej bazie do ok.miesiąca przed ślubem,więc jest możliwy dodruk zaproszeń.

  • Proces dodruku
  • -do 10 sztuk-30zł+koszt zaproszenia lub zawiadomienia

    -od 11 do 20 sztuk-20zł

    • Od 1 lipca 2012 roku wszystkie wzory zaproszeń oraz innych artykułów będą sygnowane na odwrocie napisem:

    MK-ARTS

    Artykuły i usługi ślubne

    www.mk-arts.pl

    Sygnatura będzie drukowana na odwrocie zaproszenia małym rozmiarem czcionki.

    Terminy realizacji:

    • Termin realizacji zamówienia wynosi od 5-28 dni roboczych łącznie z wysyłką.Jest on jednak zależny od ilości i rodzaju zamówionego artykułu, licząc od daty wpłynięcia pieniędzy na konto.
    • Ekspresowa realizacja zamówienia do 5dni +40% do wartości zamówienia.Należy się wcześniej upewnić czy jest możliwość wykonania zamówienia w tak krótkim czasie.
    • Przy zamówieniu artykułów,które wymagają zamykanego opakowania (np.zawieszki,winietki,przypinki) doliczany jest koszt zamykanego opakowania 1zł.
    • Minimalna ilość zamówionych artykułów czyli: zaproszeń,zawiadomień, winietek, zawieszek lub przypinek to 20sztuk, w przypadku zaproszeń na komunię lub chrzest minimum 10. Przy ilości mniejszej doliczana jest doliczana jest opłata w wysokości 20zł za projekt i skład tekstu.
    • Na winietkach znajduje się imię i nazwisko jednej osoby,chyba że jest na tyle miejsca na nadruk dwóch osób i Klient sobie tego życzy.
    • Wystawiam rachunki. Nie wystawiam faktur VAT.
    • Nie ma możliwości odbioru osobistego.Wysyłka odbywa się za pośrednictwem i wg cennika poczty polskiej podanego w zakładce "Rodzaje i cennik przesyłek".Nie wysyłam kurierem. Koszty wysyłki ustalane sa mailowo. Nie wysyłam za pobraniem.
    • Zaproszenia, które mogłyby ulec uszkodzeniu w trakcie wysyłki, wysyłam w formie rozłożonej ze względu na ich dużą objętość. Zaproszenia są profesjonalnie zbigowane do samodzielnego złożenia, jedno zaproszenie wysyłane jest w formie złożonej jako wzór. Wstążki,  z których wiązane są kokardy wysyłam  pocięte, nie zawiązane.
    • Istnieje możliwość zamówienia próbek zaproszeń bądź innych drobnych artykułów.Koszt próbki to cena artykułu oraz koszty wysyłki zgodny z cennikiem poczty polskiej.
    • Wszelkie reklamacje przyjmuję w terminie do 14 dni licząc od dnia nadania przesyłki przeze mnie. Koszty odesłania zareklamowanego towaru pokrywa zamawiający. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wysyłka nowego towaru następuje na mój koszt. W przypadku jeśli błąd nie wyniknął z mojej winy, koszty ponownej wysyłki pokrywa zamawiający. Reklamowane zamówienie wykonuję na bazie poprzedniego projektu.
    • Kolory papierów, wstążek czy pozostałych detali mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu, nie stanowi to podstawy do reklamacji. Wszelkie uszkodzenia artykułów wynikające z winy poczty nie są również podstawą do reklamacji.
    • Zastrzegam sobie prawo do zamieszczania zdjęć wykonanych artykułów dla klientów na stronie www.mk-arts.pl, bez podawania żadnej informacji komu zostały wykonane.
    • Wszelkie dane, które Państwo podają są całkowicie poufne i pozostają jedynie do mojej dyspozycji przy tworzeniu projektu graficznego artykułów oraz wystawianiu rachunku.Nie przekazuję nikomu Państwa danych.Po zakończeniu zamówienia sa one usuwane.
    • Wszystkie projekty artykułów są mojego autorstwa, wszelkie podobieństwo do projektów innych firm jest przypadkowe i w żaden sposób niewykorzystywane.
    • "Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie artystycznych materiałów w całości lub w części bez zgody artysty jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich" Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 171."
    • Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.


    hello! Studio